Ahad, 1 Julai 2012

hehehe.. ari ni hari pertama aku tak ke pejabat... 28 Jun 2012. aku bangaun cam biasa... macam nak pegi keje..
' buat apa bangun awal.. tido la..awak kan tak keje.. rehat..' suami aku menegur aku.. aku tengok dia balik dengan muka tak puas hati..
'siapa kata saya tak keje...? saya bekerja mcm biasa...cuma pejabat saya di rumah...' aku menyangkal tuduhannya..
'ala.. rehat la dulu ari ni.. esok kan boleh buat..' ujarnya..
' no.. takde rehat rehat.. keje nanti malas...' terus je aku buat keje mcm biasa..

 RULES UTK AKU YG NAK KEJE SENDIRI
1.jangan perasan yang diri tu tak keje!!!
2. Bangun tidur mcm nak pegi keje
3. Solat subuh macam biasa
4. Baca surah Al Wakiah
5. Jangan lupa Solat dhuha
6. jangan tinggal Al mathurat
7. pukul 9 pagi tepat kena ada depan PC dan start keje
8. Rehat pukul 1
9. start keje balik pukul 2 pm
10. abis keje pukul 5.30
11. Bertawakal.. dan believe rezeki Allah tu ada.. dan buat la keje macam kat opis dan jangan main main. Malah lebih baik. Doa jgn lupa. Ucap Alhamdullillah setiap kali orang beli ..



Tiada ulasan:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails