Selasa, 17 Julai 2012

dah seminggu resign

Alhamdulillah... dah seminggu aku kat umah ni... banyak keje tuhan jer yang tau..
Ebook aku dah jalan tapi ada skit lagi semak semak pe yg patut.. kena buat 100%..
Aku buat unit trust.. best tu... sbb pe? sbb aku minat sangat pasal finance pelaburan.. tu pasal aku jd akauntan. tak boleh pisah semua tu..
Last  saturday Sara dah dtg jumpa aku.. aku dah meluahkan pada kawan aku tu apa yg terbuku di hati. Nak buat busineess tu. Dia dpt idea aku.. alhamdulillah.. itulah keserasian aku dan dia. aku happy ckp sembang dan buat apa dgn dia i belive her.. and dia pun sama..
Aku nak cuba business juga.. aku tak tahu nap asatu dunia takde produk ni.. niat nak tolong semua mums yg ada masalah.. termasuk aku juga satu ketika dulu..but nobody can help me..
Sara sy target sales satu dunia. and this product is made in malaysia. B'cz made in China memang murah..but is Made in Malaysia better..all around the world more confident. Kita realisasikan. walaupun ambik masa tahun tahun aku pikir benda ni.. dapat transfer idea kat kau pun dah rasa kurang beban skit..
but now aku focus kat baby product and nak buat my product lain dr yg lain..
i d't want business kita orang lain boleh tiru just the next day.. this perlukan kepakaran.. that why i think buat dgn awak ok. Kepakaran ada kat awak.. saya pakar lain..but i got main idea.
Hah 3 bulan tak lama.. hope takde orang paksa aku keje .. buat kej mcm lipas kudung.. sibuk .. duk umah macam opis.. to prove that i can work from home with better income. Ya Allah murahkan rezekiku... permudahkan urusanku..
AMIn

Tiada ulasan:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails