Selasa, 27 Julai 2010

belaja mengaji

hari ni Ustazah datang kali terahir ajar before cuti raya.. jumpa lagi lepas raya... doakan kita orag terang hati...
Memang susah nak baca Quran ni dgn betul kalau dah tua tambah pulak bnyak yg tak tau.. tapi nak juga..mesti ada jalan kan?


bila belajar dengan Sharifah Khasif...rasa best je dengar dia baca...walaupun sekadar dua kali sebulann... rasa cam minat tu mencurah curah.. bukakanlah pintu hatiku agar mudah untuk aku membaca kalam tuhan ini...


dah tua tua begini... ada luang masa.. rugi lak rasa tak menuntut. dah dibekal guru best punya...
Ya Allah teranglkanlah hatiku.. semoga ilmu ini berguna untuk aku...membaca kalammu dgn baik ..
aminnn

4 ulasan:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

bagu bagu apa itu sudin jin pakai toncet

seri hati berkata...

hehe.. tu sudin..lawak.. ni kalau aku ikut lagu Ustazah sharipah..satu kelas gelak aku.. huduh betulll

EdaManAli berkata...

mcm mane nk blaja kt ustazah Sharifah ni? mmg minat dia sejak dia join AQ lg...best kn dpt blaja ngn dia...

salam singgah...

seri hati berkata...

EdaManAli..
salam... sebenarnya saya belaja dengan ustazah dari tahun 2010.
kami ni belaja sebulan 2 kali jee iaitu waktu solat jumaat dlm masa satu jam jeee. saya pun tak tau nak belaja dgn dia camna.. kami belaja atas ihsan syarikat yang menjemput dan urusan bayaran pada beliau.
tugas kami mengaji dan doakan syarikat kami bertambah untung buat kerja akhirat camni.. aminnn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails