Isnin, 22 Mac 2010

pikir la sikittt

hari ini aku macam biasa naik kete pi keje... biasa la berhenti kat trafic light tu... emmmvboring gak.. sambil layan sinar fm. Tetiba je aku ternampak kete kat depan aku..tertera... perkataan 'carefull white devil inside'....
kat sebelah ada lagi..'red devil'.... pastu tu 'night devil'..pastu...

aku pun cakap kat suami aku..apasal orang sekarang ni suka betul..malah bangga tampal nama nama jahat... nak jadi setan sangat ke? malah bangga jadi pengikut setan tu. kan Allah dah kata setan tu musuh utama? tapi hari ini sedar atau takk kita bangga jadi sahabat setan... astagfirullah...

cuba la letak malaikat ke .. atau banyak lagi nama baik boleh guna..tak pulak bangga... semua tu tanpa sedar je manusia buat..

kalaulah manusia dapat tgk ..bagaimana siksanya neraka dan penghuninya setan..nak ke depa ikut? nak buat pepun pikir la sikitttttt....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails