Rabu, 23 Januari 2013

mimpi jumpa dia

Salam..
Apa la aku mimpi malam tadi? pelik betul... adus...
ceritanya begini.. pesal la, aku ni dah berenti kerja ni..asik mimpi kat bos aku.. bila mimpi je bos muncul.. masuk ni dah berapa kali mimpi boss.. seingat aku campur malam tadi dah lebih 5 kali kot...
ke aku nak kena keje dgn bos lagi? memang aku tak paham...
Betul betul aku tak paham...

Tapi malam tadi... lagi aku tak paham...aku mimpi jumpa dia ..kekasih pertama aku...
Dalam satu majlis yang sedih sangat..aku nampak dia dan dia nampak aku.. kami saling mencuri pandang dari jauh... masa tu kami masih muda... macam masa bercinta ..zaman belajar dulu... aku ingat setiap apa yg aku nampak.. rambut jari .. ahhh mengarut betul...
 napa la aku ni..? aku rindu sangat pada dia... (dalam mimpi tu la)
Masa aku terjaga aku tengah menangis sebab rindu sangat padanya...

Terfikir gak napa la aku ni pelik sangat. ? mimpi la pasal benda lain...
Dia dah kawin.. aku pun dah kawin .. dah bawa hala masaing masing. Dah lama tak jumpa pun.. dlm Fb je sesekali aku tgk.. tapi takde perasaan pon.. but why la last night dia dtg dlm mimpi aku..? setelah sekian lama dia hilang?
hopefully mimpi ini cuma mainan tidur....
Diharap power aku pada mimpi dah takde... kalau sebelum ni apa yg aku mimpi tentang dia. Bermakna itulah yang terjadi.. harap harap yang ni tak...

Tiada ulasan:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails